Sakul
Nick - Sakul
Home page - www.sakul.cz
E-Mail - SakulRaider@seznam.cz
Skype - sakulraider (pouze text, hovor po domluvě)
Takže něco málo o mě. Tvorbou levelů do hry Tomb Raider jsem se začal zabývat někdy koncem roku 2003.
Předtím jsem byl samozřejmě jeho fanouškem a odehrál jsem veškeré díly. A právě proto, že už nebylo
co hrát jsem se začal na internetu poohlížet i po nějakých těch amatérských levelech.
K mému překvapení jsem objevil těchto levelů obrovské množství a tak jsem se do tvorby chtěl zapojit také.
No a vidíte, povedlo se. Dnes jsem autorem několika levelů a testlevelů. A protože jsem nenalezl
na českém internetu žádné zajímavé stránky ohledně tvorby a editace levelů vznikla stránka
DXTre3D Editor,
na které se může každý naučit vytvářet své vlastní levely.
Artefactor
Nick - artefactor
Home page - www.artefactor.wz.cz
E-Mail - artefactor@seznam.cz
Hru Tomb Raider jsem poprvé okusil na PS v roce 1997 (bylo mi 17 let). Z počátku jsem dokonce Laru (jemně řečeno)
neměl rád, ale postupem času mě tahle hra naprosto uchvátila. Mezi neojblíbenější levely patří City of Vilcabamba,
Opera, Wreck of Maria Doria, celé Benátky, vodopády z TR3... Levely se pokouším vytvářet od pol. roku 2005.
Inspiraci k tvorbě čerpám z procházek zajímavou přírodou, na výletech, z internetu, ale také z originálních
a amatérských levelů. Je mi 26 let, pracuju ve stavebnictví, baví mě příroda, památky, projektování,
poslech hudby, čtění a spousta dalších věcí.