Výtejte na stránce projektu Celtic Ruins.

Tomb Raider Editor - DXTre3D / TRLE vytváříme pro vás kompletní hru. V hlavní roli Lara Croft.

CSP-Team: Sakul, Artefactor, Miro, Hofer ( Pokud se chcete přidat do týmu kontaktujte nás )

Vítejte

Na stránce již druhého projektu, tentokráte pro TR-3

A je to tady

Tak se to konečně podařilo a je to tady. Hra je hotova a Vy si ji můžete stáhnout v sekci Download. Také doporučujeme, aby jste si přečetli sekci Instalace (Readme), kde se dozvíte něco o tom jak si hru správně nainstalovat a jak řešit případné potíže.
Takže celý CSP Team vám přeje příjemnou zábavu při hraní hry Celtic Ruins!

Blížíme se do finále

Minule jsme Vás informovali i tom, že nám odpadl jeden z autorů. Bohužel to nakonec dopadlo ještě hůře a to tak, že jsme přišli i o dalšího (Miro). Takže se nám to zase o level ztenčilo. Protože však bylo čekáního dost, rozhodli jsme se tedy hru vydat pouze o třech levelech. Víme není to mnoho a oproti minulému projektu je to značný propad, ale aktivních designérů rapidně ubívá a další se do toho moc nehrnou.
I tak však věříme, že se vám naše poslední dílo zalíbí a řádně si ho užijete.

Malá změna konceptu

Tak přátelé, vzhledem k tomu, že nám odpadl jeden autor (Hofer), byli jsme nuceni vypustit jeho level. Takže celá hra se nebude skládat ze 4 levelů, ale pouze ze tří. Také je malý problém s House levelem, který se právě řeší. Tak či tak však tento level bude obsažen a v nejhorším případě to bude původní level z TR-3. Vše se teprve zjistí podle toho jak dopadnou testy. Hra je z celkového hlediska skoro hotová a již nyní se testují dva levely.

První obrázky (Celtic Ruins)

Dnes proběhla podle nás velmi zajímavá aktualizace, kde jsme vám připravili několik obrázků z prvního levelu Irish Hills. Okouknout je můžete v sekci GALERIE.

O čem je tento projekt ? (Celtic Ruins)

Tato hra je vyvíjena na enginu TR-3. Po tomto enginu jsme sáhli, protože jsme si ho chtěli vyskoušet ve spojení s DXTre3D editorem, který byl navržen se zaměřením na TR-3. Celý projekt bude obsahovat 4 levely, takže to nebude nic extra obsáhlého jako minule, ale spíše taková první vlaštovka na tomto enginu. Pokud by se nevyskytly chyby možná se i dočkáte něčeho obsáhlejšího. Ovšem nemusíte se bát, že vám to moc dlouho nevydrží. I když půjde jen o čtyři levely, budou poměrně obsáhlé.
Prostředí bude vesměs standardní. To znamená, že se podíváte do různých podzemních kobek, rozvalin, nějaké to plavání pod vodní hladinou a můžete se těšit i na level, kde si zajezdíte v hornickém vozíku.

Něco o minulém projektu

Tento projekt není náš první, ale již druhý v řadě. První projekt ( Shadows of Eternity ) se celkem vydařil a poměrně hodně fanoušků si ho zahrálo. Sice nás mrzí, že ohlasy českých fanoušků byly minimální, ale s tím jsme počítali (proto je hra v angličtině). Nicméně právě díky ohlasům ze zahraničí jsme se rozhodli vytvořit další projekt.

Na kdy je plánováno vydání ?

Toto je hodně diskutované téma a my bohužel nejsme schopni ho přesně zodpovědět. Je pravdou, že minulý projekt se nám protáhl o výce jak půl roku. Ale protože jsme se poučili z předchozích chyb a díky tomu, že tento projekt není tak rozsáhlý věřímě, že jeho dokončení se podaří do pár měsíců. Průběžně budeme čas vydání upřesňovat.

Také bych chtěl(a) vytvářet levely do TR

Není nic jednoduššího než navštívit stránku Sakul Raider, na kterou naleznete také odkaz v levém menu. No a podle návodů tam obsažených už jen stačí se začít učit ovládat editor. K dispozici Vám bude poměrně rozsáhlá diskuse, nebo možnost konzultace se zkušenějším autorem v chatu.

make cash